Αρχική Απόψεις Aρθρα Γιώργος Παπαδόπουλος: αποστομώθηκαν οι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΙ από την παρουσία και τα λεγόμενα του...

Γιώργος Παπαδόπουλος: αποστομώθηκαν οι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΙ από την παρουσία και τα λεγόμενα του Μίκη ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

13


ΑΠΟΣΤΟΜΩΘΗΚΑΝ  ΟΙ  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΙ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΠΑΡΟΥΣΙΑ  ΚΑΙ  ΤΑ  ΛΕΓΟΜΕΝΑ  ΤΟΥ  ΜΙΚΗ  ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ  ΣΤΗ  ΧΙΟ
Του  Γιώργου  Φ.  Παπαδόπουλου – Δημοτικού  Συμβούλου  Χίου


 Τα  σενάρια  της  καταστροφολογίας  ξεκίνησαν  ήδη  εδώ  και  ένα  τρίμηνο  από  τη  γνωστή  “οπισθοδρομική  φατριά”  ορισμένων  αυτοαποκαλούμενων  πνευματικών  ανθρώπων  (λες  και  όλοι  οι  υπόλοιποι  είναι “τούβλα”),  ευθύς  μόλις  πληροφορήθηκε  την  κατασκευή  του  ανοικτού  θεάτρου  στο  Καστρομηνά  με  την  επωνυμία “Μίκης  Θεοδωράκης” και  την  παρουσία  του  στο  νησί  μας.
          Έτσι,  άρχισαν  τα  διάφορα  σενάρια καταστροφολογίας  από  τους  ίδιους.
 Σενάριο  1ο:  ΄΄Ο  Μίκης  δεν  θέλει  χορηγούς  εφοπλιστές΄΄
 Οι  καταστροφολόγοι  επιχειρώντας  να  ματαιώσουν  κάθε  είδους  δραστηριότητα  ξεκίνησαν  με  αυτή  τη  διάδοση.
 Οι  κινήσεις  μετρημένες  και  σωστές  από  πλευράς  της  δημοτικής  αρχής: Συνάντηση  με  τον  Μίκη  Θεοδωράκη  στο  σπίτι  του  στην  Αθήνα.  Παρόντες  ο  Δήμαρχος,  ο  Αντιδήμαρχος  Πολιτισμού,  οι  δυο  επικεφαλής  των  παρατάξεων  της  μειοψηφίας  του  δημοτικού  συμβουλίου.
 ΄΄Μίκη,  σε  πειράζει  που  τα  έξοδα  για  τις  εκδηλώσεις  προς  τιμήν  σου  θα  καλυφθούν  κατά  ένα  μέρος  από  χορηγίες  ιδιωτών,  εφοπλιστών,   κλπ ?΄΄  ρώτησε  ο  Δήμαρχος.
 ΄΄Γιατί  να  με  πειράξει;  Ο  Πολιτισμός  δεν  έχει  στεγανά,  ο  πολιτισμός  ανήκει  σε  όλους΄΄,  απάντησε  ο  Μίκης.
ΑΠΟΣΤΟΜΩΘΗΚΑΝ  ΟΙ  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΙ  ΠΕΡΙ  ΑΡΝΗΣΗΣ  ΧΟΡΗΓΙΩΝ.
 Σενάριο  2ο:  ΄΄Ο  Μίκης  δεν  θα   έρθει  στη  Χίο  διότι  γνωρίζει  το  ποιόν  της  δημοτικής  αρχής΄΄.
 Την  ώρα  που,  έντεχνα  και  πάλι,  η  φατριά  διέδιδε  την  άρνηση  του  Μίκη  να  έλθει  στη  Χίο,  οι  συνεργάτες  του  είχαν  ήδη  ενημερώσει  τον  Αντιδήμαρχο  για  το  που  θα  διανυκτερεύσει,  με  ποιες  πτήσεις  θα  έλθει  και  θα  αναχωρήσει,  πως  θα  κινηθεί  το  όλο  πρόγραμμά  του,  κλπ.
ΑΠΟΣΤΟΜΩΘΗΚΑΝ  ΟΙ  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΙ  ΠΕΡΙ  ΑΡΝΗΣΗΣ  ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
Σενάριο  3ο:  ΄΄Ακόμη  και  εάν  έλθει  στη  Χίο  ο  Μίκης  γνωρίζει  το  ποιόν  της  δημοτικής  αρχής΄΄.
 Την  απάντηση  σ΄ αυτή  τη  ρήση  έδωσε  ο  ίδιος  ο  Μίκης  Θεοδωράκης  στο  χαιρετισμό  του  μέσα  στο  θέατρο  λέγοντας  ΄΄Ευχαριστώ  πραγματικά  το  φίλο  μου  Δήμαρχο  Μάρκο  Μεννή  που  μου έδωσε  τη  δυνατότητα  και  τη  χαρά  να  έλθω  στον  τόπο  που  γεννήθηκα,  να  πάω  στον  Τσεσμέ  που  ήταν  το  χωριό της  μητέρας  μου,  να  προσκυνήσω  τα  ιερά  χώματα  της  πατρίδας  μας  αυτά΄΄.
ΑΠΟΣΤΟΜΩΘΗΚΑΝ  ΟΙ  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΙ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΄΄ΠΟΙΟΝ΄΄  ΤΗΣ  ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ  ΑΡΧΗΣ  ΠΟΥ  ΄΄ΓΝΩΡΙΖΕ  Ο  ΜΙΚΗΣ΄΄.
 Σενάριο  4ο:  ΄΄Το  σωληνωτό  θέατρο  στο  Καστρομηνά,  θέατρο  μιας  χρήσης΄΄.
 Και  σ΄ αυτή  την  παραφιλολογία  έδωσε  τέλος ο  Μίκης  Θεοδωράκης  κατά  την  κοινή  συνέντευξη  τύπου  που  παραχώρησε  μαζί  με  τον  Ζυφλί  Λιβανελί  και  τους  παράγοντες  του  Δήμου  Χίου,  το  πρωί  της  9ης  Σεπτεμβρίου:
 ΄΄Πραγματικά  λυπάμαι  που  γράφονται  τέτοια  πράγματα  στον  τοπικό  τύπο΄΄.  ΄΄Ορισμένοι  θα  έπρεπε  να  ντρέπονται  πουν αντί  να  χαρούν  μεμψιμοιρούν΄΄  είπε  λίγο  αργότερα  στο  περιθώριο  της  συνέντευξης.
 Όμως  την  μεγαλύτερη  απάντηση  την  έδωσε  στο  χαιρετισμό  του  το  βράδυ  στη  συναυλία  στο  θέατρο  αναφέροντας  μεταξύ  άλλων:  “Εδώ  είναι  ένας  επίγειος  παράδεισος.  Πρώτη  φορά  στη  ζωή μου  βλέπω  τόσο  όμορφο  ανοικτό  θέατρο,  απόλυτα  εναρμονισμένο  με  τη  φύση.  Το  τοπίο  και  ο  χρωματισμός  που  του  δίνει  ο  φωτισμός  είναι  ειδυλλιακά.  Τώρα  που  ετοιμάζομαι  να  φύγω  από  τούτο  τον  κόσμο  και  βλέπω  αυτό  το  θέατρο,  θα  ήθελα  να  μην  φύγω  ποτέ  μέσα  από  εδώ.  Σας  ευχαριστώ  για  όλα“.
ΠΕΝΘΟΣ  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΥΣ  ΤΟΥ  ΘΕΑΤΡΟΥ  ΄΄ΤΗΣ  ΣΩΛΗΝΑΣ΄΄ 
 Σενάριο  5ο (και  τελευταίο):  ΄΄Ο  κόσμος  απείχε  από  τις  εκδηλώσεις  στο  θέατρο΄΄.
 Προφανώς  στο  σημείο  αυτό  αγνοούν  κάποιοι  ότι  στη  Χίο  δόθηκαν  δύο  συναυλίες,  μια  από  την  τουρκική  αντιπροσωπεία  και  μια  με  την  ορχήστρα  ΄΄Μίκης  Θεοδωράκης΄΄. Αντιθέτως,  στον  Τσεσμέ  δόθηκε  μια  και  με  τις  δύο. 
 Επόμενο  ήταν  ότι  στον  Τσεσμέ  ο  κόσμος  δεν  είχε  άλλη  επιλογή  από  εκείνη  τη  βραδιά  όπου  συμμετείχε  ο  συμπατριώτης  τους  Ζιφλί  Λιβανελί.
 Στη  Χίο,  εύλογα  και  κατά  ένα  μέρος  δικαιολογημένα,  ο  κόσμος  θέλησε  να  ακούσει  την  ορχήστρα  ΄΄Μίκης  Θεοδωράκης΄΄  και  όχι  το  τούρκικο  συγκρότημα  της  πρώτης  βραδιάς  που,  εξάλλου,  δεν  καταλάβαινε  τι  τραγουδούσε,  πλην  ενός  ή  δύο  τραγουδιών  που  απέδωσε  στα  ελληνικά  ο  Λιβανελί.
 Που  είδαν,  όμως,  οι  καταστροφολόγοι  την  αποχή  του  κόσμου;
 Σύμφωνα  με  τα  λεγόμενα  των  ταξιθετών,  τουλάχιστον  1.000  άτομα  ήσαν  την  πρώτη  βραδιά,  ενώ  τη  δεύτερη  υπολογίζονται  άνω  των  3.000  και  τα  αυτοκίνητα  είχαν  καταλάβει  τον  περιφερειακό  δρόμο  από  το  ύψος  των  στρατιωτικών  κτιρίων  (Σ.Ο.Α.)  στο  Βαρβάσι  μέχρι  τη  διασταύρωσή  του  με  τον  Άγιο  Σπυρίδωνα  Νερομύλων.
ΘΡΗΝΟΣ  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΥΣ  ΠΕΡΙ  ΑΠΟΧΗΣ  ΤΟΥ  ΚΟΣΜΟΥ

 Ωστόσο,  προσωπικά  πιστεύω  ότι  για  να  είναι  κάποιος  σε  θέση  να  κρίνει  και  να  επικρίνει  γεγονότα,  πράξεις  ή  και  προθέσεις  άλλων  θα  πρέπει  πρώτα  ο  ίδιος  να  έχει  δώσει  το  καλό  παράδειγμα  συμπεριφοράς  και  ήθους.
 Η  καταστροφολογία  και  η  προσπάθεια  μετάδοσης  μιας  πλασματικής  εικόνας  ότι  τίποτε  απολύτως  δεν  γίνεται  στον  τόπο  δεν  βοηθάει  πουθενά.
 Η   επιχείρηση  αμαύρωσης  εκδηλώσεων  από  ανθρώπους  που  προσπαθούν  να  στιγματίσουν  ετσιθελικά  δράσεις  που  φέτος  για  πρώτη  φορά  ξεκίνησαν  στην  πόλη  μας  ως  θεσμός  (π.χ.  Θεοδωράκεια,  Γιορτή  Αγροτουρισμού,  κλπ)  επειδή  οι  ίδιοι  είναι  ανίκανοι  να  συγκεντρώσουν  πάνω  από  10 – 15  άτομα  στις  πολυδιαφημισμένες  συνάξεις  τους (που  με  πομπώδη  και  γκεμπελικό  τρόπο  επιβάλλουν  στον  κόσμο)  δεν  πείθει,  πλέον,  κανέναν  από  τους  συμπολίτες  μας  που  τους  έχει  δώσει  την  καλύτερη  απάντηση,  αυτή  της περιφρόνησης.  (Εάν  το  σκεφθείτε,  καλό  μας  κάνουν…).
 Διότι  έπεσε  το  προσωπείο  και  φάνηκε  το  πρόσωπο.
 Το  δε  πρόσωπό  τους  υποδηλώνει  ότι  πίσω  από  το  πρόσχημα  της  καλής  πρόθεσης  και  της  αγάπης  στον  τόπο  που  δήθεν  έχουν,  υπάρχει  πολιτικό  και  προσωπικό  συμφέρον  και  άπειρο  κόμπλεξ  που  χρήζει,  όντως,  ψυχιατρικής  ανάλυσης….(!).