Αρχική Πολιτισμός Με USB μαζί μας ο Παντελής Θαλασσινός, γράφει η Ευγενία Ασλανίδη

Με USB μαζί μας ο Παντελής Θαλασσινός, γράφει η Ευγενία Ασλανίδη

159

«Οι άνθρωποι που ζουν από την μουσική αυτή τη στιγμή υποφέρουν». Δεν μας λέει κάτι καινούριο ο αγαπημένος τραγουδοποιός και τραγουδιστής. Πανηγύρια απαγορεύονται,. συναυλίες ακυρώνονται και πόσο θα διαρκέσει αυτό κανείς δεν ξέρει…

Το καινούριο με τον Παντελή Θαλασσινό, είναι ο τρόπος που επέλεξε να συναντηθεί  αυτή την δύσκολη περίοδο με το κοινό του. Με USB stic kπου θα κυκλοφορήσει στις 12 Αυγούστου και θα περιέχει τις 50 μεγαλύτερες επιτυχίες του καλλιτέχνη.

Εκφράζοντας δημόσια την ευχαρίστηση μου, που ανάμεσα σε αυτά τα τραγούδια είναι και εκείνα που γράψαμε μαζί, πολλοί φίλοι με ρωτούν να  μάθουν πως θα προμηθευτούν αυτό το θαυματουργό μηχανηματάκι.

Τους απαντώ: Θα μπούμε στην  επίσημη σελίδα του https://www.facebook.com/Παντελής-Θαλασσινός-Pantelis και θα το παραγγείλουμε. Θα το πάρουμε με courier κι αντικαταβολή. (15 ευρώ)

Κυκλοφορεί 12 Αυγούστου με 50 επιλεγμένες επιτυχίες
Με USB μαζί μας ο Παντελής Θαλασσινός
Γράφει η Ευγενία Ασλανίδη

Ο Παντελής Θαλασσινός δεν χρειάζεται συστάσεις. Εκείνο που μπορούμε να πούμε σε αυτή τη χρονική συγκυρία, είναι ότι θα μας λείψει η μαγική επικοινωνία που έχει με το κοινό του στις συναυλίες, όπου ο συναισθηματισμός ξεχειλίζει και από τις δυο πλευρές. Θα μας λείψει και θα του λείψουμε. Όμως το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι, ειδικά αν έχει και δική του εταιρεία παράγωγης για να διαχειρίζεται ο ίδιος τα έργα του. Την ονομάζει ΕΡΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑ. Ένας άνθρωπος με τη δική του κουλτούρα και αισθητική, δεν μου κάνει εντύπωση που έδωσε αυτό το όνομα, σε μια πόλη 4 εκτ. κατοίκων περίπου. «Η Αθήνα είναι μια έρημος συναισθημάτων. Αν δεν έχεις τις παρέες σου, να συχνάζεις  σε χώρους που επιθυμείς, γίνεται έρημος που για να πας παραπέρα ζορίζεσαι», μου λέει, σε μια σύντομη κουβέντα που είχαμε, με αυτή την ευκαιρία.

  • Τί σε οδήγησε να κάνεις δική σου εταιρεία: Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά το να είσαι ο ίδιος καλλιτέχνης και επιχειρηματίας;

Κάνοντας την δική μου εταιρία την «Έρημος Αθήνα» ήξερα ότι δεν θα είχα τρελά κέρδη διότι η εποχή που έβγαζαν χρήματα οι εταιρείες έχει παρέλθει. Παρόλα αυτά,  η πρωτοβουλία έχει και τα καλά της: το ότι αποφασίζω μόνος μου πότε θα βγάλω καινούργια τραγούδια και πως θα κάνω και την επιλογή. Το ντεζαβαντάζ είναι ότι μία μικρή εταιρεία δεν μπορεί να επηρεάσει πολύ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μιας και δεν διαθέτει τμήμα δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. Αυτά όλα τα κάνω μόνος μου και όποτε μπορώ.

  • Τα USB stick, όπως αναφέρεις και στη σχετική ανακοίνωση, έχουν εξαιρετική ποιότητα ήχου. Με δεδομένο ότι είναι πιο εύκολα στη χρήση τους, τώρα με τις νέες τεχνολογίες στα ακουστικά μέσα, να υποθέσουμε ότι  θα διαδεχτούν τα CDs;

Το USB που θα κάνω θα είναι σε εξαιρετική ποιότητα ο ήχος. Δεν είναιMP3 που σχεδόν έχει κατακλύσει το ίντερνετ. Σήμερα βλέπεις ότι τα κομπιούτερ και τα αυτοκίνητα δεν έχουνε ντίσκ ντράιβ αλλά μόνο υποδοχή usb. Το καλό με το USB είναι ότι μπορείς να γράψεις μέσα ένα τραγούδι σε πολύ μεγάλη ανάλυση πιο μεγάλη και από του cd.

  • Πόσο χρόνο χρειάστηκες να διαλέξεις τις 50 μεγαλύτερες επιτυχίες σου και πόσο σίγουρος είσαι ότι δεν αδίκησες κάποιες;

Απ’ τις δικές μου παραγωγές έχω διαλέξει τα τραγούδια που αγάπησε ο κόσμος πιο πολύ. Η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα μόνος με την επιλογή αλλά ρώτησα και φίλους και τους μουσικούς μου αλλά και απλούς ανθρώπους που είχαν τα τελευταία μου cd, ποια τραγούδια τους αρέσουν. Σίγουρα έχω αδικήσει πάρα πολλά τραγούδια αλλά ο χρόνος θα δείξει.Θα μπορούσα να κάνω κι άλλο ένα USB με τα υπόλοιπα τραγούδια. Πριν από δύο χρόνια είχα κάνει την πρώτη μου απόπειρα να βγάλω τα τραγούδια σε USB και όχι σε cd. Ήταν το βιβλίο. 12 + 1 ηλιοτρόπια Επειδή όμως το βιβλίο επωλείτο χονδρική 10 € και το USB μου στοίχισε 4,50 αυτά τα 100 βιβλία με το USB τα χάρισα σε φίλους γιατί δε με συνέφερε

 – Έχεις δώσει πάρα πολλές συναυλίες. Υπάρχει ένα μεγάλο κοινό που σε ακολουθεί και σε αποθεώνει από τη μια, κι από την άλλη ένας καλλιτέχνης (εσύ) που αγγίζεις την ψυχή των ανθρώπων, «συνομιλείς» μαζί τους με τα τραγούδια σου. Πόσο σου λείπει όλο αυτό, τώρα με την  αναγκαστική  αποστασιοποίηση; Και δεν εννοώ οικονομικά, γι αυτό απαντάς στο παρακάτω ερώτημα.

Αυτή τη στιγμή δε λείπουν μόνο σε μένα οι συναυλίες, αλλά και σε όλο τον κόσμο που είχε συνηθίσει να πηγαίνει στις συναυλίες και να έχει επαφή με τη μουσική και το λόγο. Η μουσική είναι μία λύτρωση και για τους πάνω στη σκηνή και για τους κάτω απ’ αυτήν Οι άνθρωποι που ζουν από την μουσική αυτή τη στιγμή υποφέρουν. Έτσι με μία απλή διαταγή του στερούν το επάγγελμα τους. Όχι μόνος στους μουσικούς αλλά και σε όλο τον κόσμο. Δεν ξέρω αν έγινε σωστή διαχείριση όλης αυτής της κατάστασης. Να αποφεύγουμε να κολλήσουμε τον ιό και όχι να τον περάσουμε.

  • Η κρίση λόγω της πανδημίας επηρέασε τον κλάδο σας, εφόσον εξ ορισμού  χρειάζεσαι κοινό και μάλιστα συνωστισμένο για να παρουσιάσεις τη δουλειά σου. Υπήρξε κάποια αναγνώριση (πχ. ελάφρυνση φορο-υποχρεώσεων) από την πολιτεία, ή επαφίεται και αυτό στην Ατομική Ευθύνη;

Έδωσε 800 € και στον κλάδο μου για πέντε μήνες που δε δουλεύει. Αν αυτό δεν είναι εκδούλευση τότε τι είναι; Όταν κάποιος φορολογείται με 23 % , όταν κερδίσει περισσότερα το ποσοστό μεγαλώνει αλλάζει κλίμακα.. Όταν κερδίσεις λιγότερα, το ποσοστό μικραίνει μέχρι να φτάσεις στο αφορολόγητο δηλαδή τα χρήματα σου ίσα-ίσα που σε φτάνω να ζήσεις. Τι γίνεται με αυτούς που δεν έχουν πιάσει καν το ποσό του αφορολόγητου; Δηλαδή το προσδόκιμο ποσό επιβίωσης; Που είναι το κράτος να τους τσοντάρει; Μιλάμε για έναν Καπιταλισμό που το Κράτος δεν κοιτάει αν ζεις η αν πεθαίνεις, απλώς μόνο εισπράττει.

  • Και με τα πνευματικά δικαιώματα, τι γίνεται;  Υπάρχει , έστω στο βάθος, φωτεινός ορίζοντας;

Σε συνέχεια της προηγούμενης ερωτήσεις λοιπόν, ερχόμαστε και στην αδιαφορία του κράτους για τους πνευματικούς ανθρώπους. Όσοι ασχολούνται με το βιβλίο τα εικαστικά τη φωτογραφία την ζωγραφική την ποίηση το τραγούδι δεν τους σέβεται κανένας. Λες και στον άνθρωπο υπάρχει μόνο το στομάχι. Εδώ υπάρχει η κλοπή της κλοπής ο κλέψας του κλέψαντος, με το κράτος να αδιαφορεί.Απ’ την άλλη υπάρχει η Μύκονος…

 –Όταν μετά την παρούσα κρίση επιστρέψουμε στην ομαλότητα, πως διαβλέπεις το μέλλον του τραγουδιού και του τραγουδοποιού;

Σαν συνέχεια της φυσιολογικής μας ζωής.  Αλλά δεν είμαστε και σίγουροι, μπορεί να μας βάλουν σε καραντίνα και για τις αλλεργίες.