Τις συνήθειές τους θα πρέπει να αλλάξουν τη Δευτέρα το πρωί (23 Μαίου) όσοι κινούνται στο δρόμο Καρδαμάδας- Χαλκειούς.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Kαμποχώρων από 8.00 π.μ.- 2.00 μ.μ., θα πραγματοποιηθούν στην περιοχή της Γεωργικής Σχολής εργασίες στο υδρευτικό και αποχετευτικό δίκτυο, οπότε το οδικό δίκτυο Kαρδαμάδας – Xαλκειούς στο ύψος της Γεωργικής Σχολής θα παραμείνει κλειστό.
Διαφήμιση







