
Στην 35η μέρα νοσηλείας εισήλθε η Αγγελική από την ημέρα του σοβαρού τραυματισμού της από «σεκιουριτά» στο εργοστάσιο της ΔΕΗ κατά τη διάρκεια πραγματοποίησης ρεπορτάζ.
Η δημοσιογράφος της ΠΑΤΡΙΔΑ- TV και ανταποκρίτρια του MEGA, μητέρα δύο ανήλικων παιδιών παραμένει στη Μονάδα Αυξημένης φροντίδας της νευρολογικής κλινικής του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς». Η προσπάθεια των γιατρών επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση των λοιμώξεων (εξού και η δινέργεια τραχειοστομής), έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η συνέχιση της νοσηλείας της εκτός ΜΑΦ και η επικέντρωση στα καθαρώς νευρολογικά ζητήματα, αφού παραμένει τετραπληγική και με επηρεασμένο το κέντρο ομιλίας.
Διαφήμιση







