
Στην 41η μέρα νοσηλείας εισήλθε η Αγγελική από την ημέρα του σοβαρού τραυματισμού της από «σεκιουριτά» στο εργοστάσιο της ΔΕΗ κατά τη διάρκεια πραγματοποίησης ρεπορτάζ.
Παραμένει στη Μονάδα Αυξημένης φροντίδας της νευρολογικής κλινικής του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς», ενώ σύμφωνα με τη διάγνωση και των γιατρών είναι αυξημένη η αντίληψη που παρουσιάζει και η επικοινωνία που έχει με το περιβάλλον.
Παραμένει στη Μονάδα Αυξημένης φροντίδας της νευρολογικής κλινικής του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς», ενώ σύμφωνα με τη διάγνωση και των γιατρών είναι αυξημένη η αντίληψη που παρουσιάζει και η επικοινωνία που έχει με το περιβάλλον.
Διαφήμιση







