Αρχική Πολιτισμός Εκδήλωση ΕΛΜΕ: “Όταν οι καθηγητές δημιουργούν”

Εκδήλωση ΕΛΜΕ: “Όταν οι καθηγητές δημιουργούν”

30

 Ομαδική έκθεση ζωγραφικής – ξυλογλυπτικής – συγγραφικών έργων – φωτογραφίας – χειροτεχνίας καθηγητών εγκαινιάζεται σήμερα Παρασκξευή, 25/1, στις 7.00 μ.μ.στο ΟΜΗΡΕΙΟ.
Στόχος είναι η παρουσίαση προσωπικών ενασχολήσεων καθηγητών, οι οποίες καλλιεργούνται πέραν από το εκπαιδευτικό έργο.
Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι 9/2/08
Οργάνωση: Δ/νση Β/θμιας Εκ/σης Χίου, ΕΛ.ΜΕ. Χίου & Πολιτιστικός Οργανισμός Ν.Α.Χ.

Διαφήμιση